Eleven testek kritika!

2013.04.14 15:35

               

Nos, nemrég hallottam erről a filmről és mostanában mindenki erről beszél és fel keltette az érdeklődésemet. Elkezdtem rajta gondolkozni, hogy mi lehet ez? Egy hulla beleszeret egy emberbe? Gondoltam magamban milyen őrült agyából pattant ki ez az ötlet? :) Aztán megnéztem a filmet...

Még most is értetlenül nézek a semmibe, mert komolyan nem értem, hogy hogyan juthatott ilyesmi eszébe bárkinek is. Számomra visszataszító volt! Nem is tudom, hogy mit gondoljak róla. Egyrészt a története jó, mert tanító hatású, tanulságos. Más részt nem tudok rá más szót használni: undorító! Egy zombi rátámad egy férfira, megeszi, később szerelmes lesz annak a barátnőjébe és ezért a zombik elkezdenek érezni és újra elkezdenek emberként élni. Mi ez? Ti el tudjátok képzelni, hogy egy hulla csókolózik egy emberrel? Hát ha nem, akkor nézzétek meg a filmet! Még most sem tértem magamhoz! Történetben ugyanaz, mint a Rómeó és Júlia. A lányt Júliának hívják, a fiút pedig R-nek. Annyi különbséggel, hogy itt a végén nem halnak meg, hanem újra élednek. Megjelenik benne az erkélyes jelenet, meg hát persze a fő téma, hogy nem lehetnek szerelmesek egymásba, mint a Capulet és Montague családnál. Rómeó megöli Júlia testvérét, itt R megöli a barátját. Emlékeztet egy kicsit Hófehérke történetére is, ahol halott volt és jött a királyfi és egy csókkal felébresztette. Itt is ugyanúgy történt. Vagy például ott van a Szépség és a Szörnyeteg. Egy csókkal megtörték az átkot és a szörnyből királyfi lesz. Szóval az egész film, valójában egy horrorisztikus elemekkel felturbózott mese. És komolyan mondom egy vicc az egész. Persze van aki annyira optimista, hogy csak azt szűri le a filmből, hogy a szerelem mindent legyőz és az emberek - ez esetben a hullák - képesek a változásra és mindenkinek kell adni egy új esélyt, de könyörgöm... Ez már egy nagyon durva ábrázolása ennek! Hihetetlen! Bocsánatot kérek a durva kifejezésekért, de fel vagyok háborodva, hogy: Tényleg idáig süllyedt volna az emberiség? Nincs már semmi értelmes, ami tetszene az embereknek? Valóban ilyen eszközökhöz kell folyamodni, hogy érdeklődjenek? És az a legszörnyűbb, hogy a legtöbb embernek tetszik. Milyen beteges világban élünk?